Kemari Digital Agency helpt bedrijven een digitaal merk te worden en ze in contact te brengen met de volgende generatie. Voor een enorme diversiteit aan organisaties, waaronder voetbalclub Vitesse en Hartman Tuinmeubelen, creëren de 35 werknemers bij Kemari fans. Lowie de Haar is digital consultant bij het bedrijf en vormt in die functie de schakel tussen development en de klant. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de automatisering.
Lees meerKlantverhalen Zakelijk
Alex Faraco zette in 2009 een makelaardij op die in drie jaar tijd uitgroeide naar een franchiseorganisatie met 15 vestigingen. Om de kwaliteit van de dienstverlening op die vestigingen te kunnen monitoren zocht hij naar een softwaresysteem. Toen dat niet voorhanden bleek, startte hij zelf met het uitbouwen van een systeem dat makelaars ondersteunt bij de verhuur van woningen.
Lees meerHet snelgroeiende KUBUS levert BIM-software voor de ontwerpende en uitvoerende bouw. Van ontwerpsoftware tot tools voor modelchecking en issuemanagement voor het verbeteren van modelkwaliteit. Het bedrijf werkt met zowel Windows als macOS. IT-manager Harm Mollen zocht een tijd naar een goede beheeromgeving voor vooral het Apple-besturingssysteem. Met hulp van Amac Pro vond hij dat in Jamf.
Lees meerIn 2015 startte pakketdienst Trunkrs een crowd delivery-platform omdat er een groeiende behoefte was aan snelle en flexibele levering. Nu 6 jaar later zijn zij doorgegroeid tot een landelijke pakketleverancier voor webwinkels, zoals onder andere ook voor Amac.
Lees meerSuccessDay is een relatief jonge, onafhankelijk HR IT-partner en wil de komende jaren het grootste consultancy-adviesbureau van de Benelux worden op het gebied van HR IT-implementaties. Juul van Dongen, director of operations bij SuccessDay, legt graag uit waarom de organisatie koos voor Apple MacBooks voor hun medewerkers.
Lees meer